قیصر امین پور...



نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت18:44---17 مهر 1392
درود بانو

ازین ک بهم افتخار دادید ک تو لیست پیوندهاتون باشم

افتخار بزرگیه

سپاسگذارم.
پاسخ: خواهش میکنم... :)


ملیکا
ساعت16:21---16 مهر 1392
خوبه که درک می کنی چی میگم! :دی

حس می کنم تو می تونی دوستم باشی..در صورتی که این حسو راجب به بقیه دوستام نداشتم..چون .یه بار که به هر کس اعتماد کردم ضربه خوردم.

این آیه فوق العادس نگین..ولی من حتی حس می کنم که دارم از خدا دور میشم..خدا خیلی خوبه..خیلی خیلی خوب..ولی من دارم دور میشم ازش..واسه یه سری دلایل که شاید یه روز واست بگم..البته یکی از دلایلش..




پاسخ: الان میام تو وبت جواب میدم...


محیا
ساعت13:25---16 مهر 1392
آآآآآآپم عزیزم
پاسخ: میام...


ملیکا
ساعت16:05---15 مهر 1392
نگین..هروقت خواستی باهام حرف بزنم...

خوبه خوشحالم که اون چیزی که درونمه خوبه! ولی نمی دونم چیه؟

بی موقع مییان..خیلی موقع....
پاسخ: چه خوب! :))))) من میدونم چیه اما نمیتونم با کلمات بگمشون!نمود آوایی دادن بهش سخته!!! :دی خب............پس توام بی موقع بیا سراغم...! :)


ملیکا
ساعت15:41---15 مهر 1392
داشتم تند تند تایپ می کردم برم نهار!


نیگن


نچ..من شهر ها نمی خوابم از اون ورم ساعت 11 میفتم!
پاسخ: هه هه هه! منم جدیدا دوس دارم شبا زود بخوابم... :|
پاسخ: آه...ملیکا...


ملیکا
ساعت15:19---15 مهر 1392
هستم نیگن..یه ربع دیگه مییام! صدام می کنند واسه نهار!


هستی تا اون موقع؟


تا چهار هستم )))



پاسخ: :))
خوابم میااااااااااااااد! تو مگه ظهرها نمیخوابی؟؟؟ دلم برات تنگ شده!هه!

پاسخ: نیگن؟؟؟!!!!


محیا
ساعت1:07---15 مهر 1392
سلام عزیز دلم خیلی قشنگ بودن.آپم منم
پاسخ: مرسی رفیق...


ملیکا
ساعت14:56---13 مهر 1392
چی گفتن اصن...تف... :|

ali
ساعت1:47---13 مهر 1392


نه ... لالایی های دیازپام

گناه تو نیست..

برای من که در فکرم همیشه

تنم شکل آغوش تو را می گیرد..،

صرف نمی کند از خواب

چیزی بیشتر از کپۀ مرگش را بفهمم..


پاسخ: زیبا...بسیار زیبا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عکس هنرمندان ، ،

تاريخ : جمعه 12 مهر 1392 | 12:0 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.